woensdag 23 april 2008

Drie.. twee.. een... START

Zo. Vandaag begin ik mijn eigen Blog. Ik denk dat ik wel wat te melden heb over kampeervakanties en de huur van stacaravans en bungalowtenten. Met meer dan 25 jaar ervaring in het huren op de camping en meer dan 5 jaar bouwen aan onze site http://www.huurtent.nl/ kent de wereld van aanbieders en campingvakanties voor mij nog dagelijks verrassingen, en die wil ik graag met jullie delen.

Ik zal regelmatig een nieuw bericht plaatsen over wat er ons zo overkomt met onze site en wat onze gedachten zijn over deze speciale manier van vakantie vieren, want het is een feit dat je kamperen leuk vindt of niet. Een gehuurde accomodatie doet daar niet veel aan af.

In het algemeen kun je de liefhebber van kamperen eenvoudig herkennen: ze hebben kinderen. Als ze wat meer geld hebben gaan ze luxe kamperen met Eurocamp of Vacansoleil of welke andere organisatie dan ook, maar de meesten staan nog steeds met hun eigen tent of caravan op een veldje op de Veluwe of in Frankrijk.

Nog een laatste gedachte: is kamperen een vorm van terug naar de natuur of gewoon een relaxte vorm van luxe?

Geen opmerkingen: